۱۰ شهریور ۱۴۰۳

اریال یوگا معجزه سلامتی

در سال‌های اخیر، اریال یوگا در دنیا به یک راهکار قطعی برای دستیابی به سلامت ذهنی و جسمی تبدیل شده است. این سبک یوگا روشی منحصر بفرد برای حضور در لحظه و در جسم و ذهن بوجود می‌آورد.

خانمی در حال انجام اریال یوگا در بند هاموک

اریال یوگا معجزه سلامتی

 

در سال‌های اخیر، اریال یوگا در دنیا به یک راهکار قطعی برای دستیابی به سلامت ذهنی و جسمی تبدیل شده است. این سبک یوگا روشی منحصر بفرد برای حضور در لحظه و درجسم و ذهن بوجود می‌آورد.

 

به طور کلی اضطراب و استرس ما را وادار می‌کند که به بدن خود بی‌توجه باشیم و بعبارتی در آن حضور واقعی نداشته باشیم. بدن و ذهن، به دشمنان ما تبدیل می‌شوند و نا‌امیدی از راه می‌رسد. اریال یوگا ما را به گونه‌ای وارد بدنمان می‌کند و باعث می‌شود از حضور در جسم‌مان  لذت ببریم و عشق به خود،آگاهی برتر و راهی برای کنترل ذهن به جای مخالفت با آن بوجود می‌اورد.

 

خلاصه فواید اریال یوگا برای مقابله با افسردگی و اضطراب

افسردگی و اضطراب هم بر جسم و هم بر ذهن تأثیر می‌گذارند. اریال یوگا راهکاری عالی و بینظیر برای رهایی از تنش و ذخیره انرژی در بدن ارایه می‌دهد. فرم‌ها و حرکات اریال یوگا علاوه بر تمام مزایای آساناهای سنتی یوگا دارای مزایایی منحصر بفرد هستند.

 

فواید فیزیکی

اریال یوگا بدن را در معرض یک محیط جدید و چالش برانگیز قرار می‌دهد و این باعث ایجاد شجاعت و اعتماد به نفس می‌شود

اریال یوگا به کاهش التهاب بسیار کمک می‌کند

اریال یوگا در بدن ایجاد آگاهی می‌کند

قدرت، استقامت و انعطاف‌ پذیری جسم و ذهن را بهبود می‌بخشد

تنش عضلانی را کاهش می‌دهد

اریال یوگا تقویت کننده و بهبود دهنده حرکت مفاصل است

سلامت ستون فقرات و فرم کلی بدن را بهبود می‌‌بخشد

درد گردن و کمر را کاهش می‌دهد

مناطق غیر فعال در بدن و ذهن را فعال می‌کند

به سیستم‌های تنفسی، قلبی عروقی، گوارشی و لنفاوی کمک می‌کند.

 

مزایای ذهنی و عاطفی

اریال یوگا تمرکز و عملکرد ذهنی را بهبود می‌بخشد

اضطراب و افسردگی را برطرف می‌‌‌‌کند

خلق و خو را بهبود می‌‌بخشد

سیستم عصبی را فعال می‌کند

خواب را بهبود می‌بخشد

با ترشح سروتونین، دوپامین و اندورفین، خلق و خو را بهبود می‌بخشد

فشار هوموک باعث آزاد شدن اکسی توسین می‌شود که باعث ایجاد حس ایمنی و امنیت می‌شود

 

اریال یوگا برای اضطراب

اریال یوگا نیاز به تمرکز صد در صد  دارد.به همین دلیل، ذهن شما را به زمان حال می‌برد و دیگر جایی برای نگرانی در مورد آینده وجود ندارد.

 

با تمرین منظم اریال یوگا و ذهن آگاهی، می‌توان مسیرهای جدیدی در مغز ایجاد کرد.این به سلامت روحی و جسمی کمک می‌کند.

 

سیستم گوارش و اریال یوگا

سیستم گوارش و مغز به هم متصل هستند و به شدت بر یکدیگر تأثیر می‌‌گذارند. سیستم گوارش به شدت به احساسات ما واکنش نشان می‌دهد. اگر اضطراب دارید، دقیقاً می‌دانید که این دو چقدر به هم مرتبط هستند. اریال یوگا برای بهبود مشکلات سیستم گوارش بسیار عالی عمل می‌کند.

 

ترشح آدرنالین

اریال یوگا شما را به چالش می‌کشد و باعث می‌شود با ترس‌هایتان روبرو شوید، و سطح آدرنالین شما را  بالا می‌برد (به روشی سالم).

 

اریال یوگا برای افسردگی

وقتی افسردگی و ناراحتی به سراغمان می‌آید، خروج از منطقه امن بسیار سخت می‌شود.اما اریال یوگا به شما این امکان را می‌دهد که در فضای غیر شفاف ذهنتان بدون ترس واضطراب حرکت کنید. قطعا هنگام افسردگی، رفتن داخل هاموک اریال یوگا سخت‌ترین چالش است،اما پشیمان نخواهید شد.

 

هنگامی که افسرده یا مضطرب هستید، بدن شما بیش از هر زمان دیگری به هورمون‌های شادی بخش نیاز دارد. این هورمون ها می‌توانند به بهبود خلق و خوی شما کمک کنند و به شما انرژی و قدرت لازم برای مبارزه در تاریکی را می‌دهند.

اریال یوگا باعث ترشح هورمون‌ها می‌شود و به بدن و ذهن شما آنچه را که برای ایجاد انعطاف پذیری و احساس قدرت و امنیت، شادی  نیازدارند، می‌دهد.

 

قدرت وارونگی

همراه با اضطراب، مجموعه کاملی از «عوارض جانبی» ناخوشایند دیگر به وجود می‌آید.اینها به صورت درد عضلانی، سردرد، درد فک، ماهیچه‌های سفت با تنش زیاد ظاهر می‌شوند.اریال یوگا به شما این امکان را می‌دهد که این تنش‌ها را رها کنید، فشار را آزاد کنید و بدن خود را دوباره تنظیم کنید.

 

وارونگی اریال یوگا به شما کمک می‌کند تا انرژی زیادی در بدن خود ایجاد کنید وبه معنای واقعی کلمه جهان خود را وارونه کنید.

اگر از کمردرد رنج می‌برید، وارونگی جادو است. حتی می تواند به بهبود درد مزمن کمک کند.

 

علاوه بر این، وارونه بودن می‌تواند به کاهش افسردگی، اضطراب و احساسات شدید کمک کند و احساس سبکی،آرامش و شادی به شما بدهد.

 

وارونگی به ما کمک می‌کند تا سیستم لنفاوی خود را سم زدایی کنیم. این به قوی نگهداشتن سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند، که بسیار ضروری است.

اریال یوگا سیستم لنفاوی ما را تخلیه می‌کند و به بدن ما فضایی برای احیا و دفع سموم می‌دهد. وارونگی اریال یوگا به پاکسازی بدن کمک می‌کند و آن را با خون تازه، موادمغذی و اکسیژن پر می‌کند.

 

شما می‌توانید برای شرکت در کلاسهای اریال یوگا در تهران و لواسان با استودیو یوگا شانتی تماس بگیرید.

برای شرکت در جلسه اول کلاس یوگا در استودیو شانتی با ما در تماس باشید.

شما میتوانید از طریق پر کردن فرم یا تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید.

دخترها در حال یوگا

جدید ترین بلاگ ها