۱۹ شهریور ۱۴۰۳

چرا مت‌های یوگا lululemon بهترین انتخاب هستند

اگر هرگز یوگا را امتحان نکرده‌اید یا یک گورو هستید - مهم نیست! همه می‌توانند با یوگا مت لولولمون بیشترین بهره را ببرند. لایه رویی ابداعی گریپی بسیار محکم است و هرگز لیز نمی‌خورد، مهم نیست که تمرین شما چقدر پیشرفته باشد، ثابت می‌مانید. حوله خود را پرت کنید و آن را به لولولمون ارتقا دهید.

مت لولولمون

چرا مت‌های یوگا lululemon بهترین انتخاب هستند

مت‌های یوگا تشک‌هایی هستند که برای جلوگیری از لیز خوردن دست‌ها و پاها در حین تمرین آسانا در یوگای مدرن استفاده می‌شوند. گونه اولیه ساخته شده از زیره فرش لاستیکی، که توسط معلم یوگا آنجلا فارمر در سال 1982 آغازشد، تشک چسبنده نام داشت. قبل از دوران مدرن، یوگا مراقبه و هاتا یوگا بر روی زمین خالی انجام می‌شد، گاهی اوقات با یک فرش از پوست آهو یا ببر. مت‌های مدرن مناسب برای حرکات پرانرژی یوگا از پلاستیک، لاستیک و گاهی مواد دیگر از جمله هسین و چوب پنبه،ساخته می‌شوند. مت یوگا را "یکی از رایج‌ترین نمادهای تجاری سازی یوگا" می‌نامند.

مت یوگا lululemon

مت یوگا lululemonیک مت یوگا ضخیم با جذابیت استفاده از هر دو طرف است. قابل استفاده هم در داخل استودیو و هم در فضای باز می‌باشد. همانطور که گفته شد، دو طرفه بودن این مت اجازه می‌دهد تا انتخاب کنید که آیا می‌خواهید روی یک تشک صورتی تمرین کنید یا رویسطح آبی پاستلی.

 

عملکرد مت چگونه است؟

مت lululemonبه سادگی بهترین انتخاب برای مت یوگا در هر دسته بندی معیاری است. این مت نه تنها در طول کلاس یوگا جایگاه  دستها و پاها را محکم می‌کند، بلکه می‌توان تمرین را در فضای باز انجام داد. توانایی گذراندن تمام تست‌های پایداری و دوام، درجذابیت بصری نیز غیرقابل انکار است.

بریتانی آرتول مربی یوگا از آریزونا می‌گوید وقتی دریک استودیو یوگا تدریس می‌کنم، تمایل دارم سمت صورتی با بافت ضخیم را به سمت پایین بچرخانم و از چسبندگی فوق‌العاده سطح آبی صاف استفاده کنم. در حالی که من تمایل دارم در داخل خانه عرق کنم، سمت آبی به دستانم می‌چسبد و من را آزاد می‌گذارد تا حرکت کنم. سطح آبی که به سرعت خشک می‌شود به من امکان می‌دهد بدون ترس از افتادن و سرخوردن دست‌ها و پاهایم را در هر آسانا تغییر مکان دهم.

 

دوام مت لولولمون

مت یوگای لولولمون برای هر محیطی ایده آل است زیرا فقط برای یوگا ساخته شده است. لایه بالایی دارای طراحی نوآورانه است که رطوبت را از بین می‌برد،بنابراین می‌توانید حتی در یوگای بیکرام ثابت بمانید. پایه لاستیکی طبیعی با منبع پایدار بالشتک اضافی در ضخامت 5 میلی متر ارائه می‌دهد. ساخته شده با لاستیک ضد میکروبی، تمیزی هرگز نگران کننده نیست.

 

چسبندگی

هر طرف مت یوگا لولولمون چسبندگی متفاوتی را برای تجربه‌ای منحصربه فرد ارائه می‌دهد. به طور خاص برای یوگا ساخته شده است، یک طرف لایه بالایی چسبنده لاستیکی را ارائه می‌دهد که رطوبت را جذب می‌کند.

در داخل استودیو یوگا، این موضوع قابل بحث است. با برگرداندن سمت لاستیکی، دست‌ها و پاها را به عمیق‌تر کردن هر آسانا دعوت می‌کند.مت منحصربه‌ فرد دست‌ها و پاها را می‌گیرد و جنبه آرامش‌بخشی را ارائه می‌دهد.

 

lululemon یوگا مت دوطرفه

کدام طرف بهتر عمل می‌کند؟ هر دو! هیچ راه اشتباهی برای استفاده از این مت وجود ندارد. در حالی که هر طرف چیزی متفاوت ارائه می‌دهد. ساخته شده برای معلمان یوگا، مبتدیان و حتی گوروها، راهی برای استفاده از هر طرف وجود دارد. برای جریان‌های یوگای پیشرفته، سمت بافت نرم عملکرد را با یک بالشتک مستقیم 5 میلی متری بهبود می‌بخشد. در حالی که لایه بالایی رطوبت را جذب می‌کند که در کلاس‌های یوگا گرم یا برای تمرین در فضای باز در گرما خوب است.

 

 

پاکیزگی

می‌توانید روی لاستیک ضد میکروبی برای دورنگه داشتن میکروب‌ها حساب کنید، اما اگر واقعاً کثیف شد، فقط مت را با یک پارچه خشک و یک پاک کننده طبیعی پاک کنید و برای تمرینات بعدی آماده کنید.

 

این مت هنگام باز کردن همیشه تمیز است زیرا مواد با افزودنی طراحی شده‌ اند تا کپک و باکتری در تماس را کاهش دهند.

مت یوگای خود را دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کنید. در غیر این صورت به مرور زمان رنگ آن محو و کدر می‌شود. ممکن است در اولین استفاده از این تشک بوی خفیفی متوجه شوید. این بو به سرعت از بین می‌رود.

 

پایداری و مواد مت لولولمون

مت یوگا لولولمون دارای پایه لاستیکی طبیعی دارای گواهی FSC، و یک طرف گیره بافت دار برای هر تمرین است. The Mat با منبع پایدار، ترکیبی از مواد از جمله مواد طبیعی و مصنوعی را ارائه می‌دهد.

 

برداشت کلی

اگر هرگز یوگا را امتحان نکرده‌اید یا یک گورو هستید - مهم نیست! همه می‌توانند با یوگا مت لولولمون بیشترین بهره را ببرند.لایه رویی ابداعی گریپی بسیار محکم است و هرگز لیز نمی‌خورد، مهم نیست که تمرین شماچقدر پیشرفته باشد، ثابت می‌مانید. حوله خود را پرت کنید و آن را به لولولمون ارتقادهید.

 

مت یوگا لولولمون برای مسافرت، معلمان یوگاو مبتدیان و همچنین برای تمرین محکم و متعادل ایده‌آل است. یوگا بدون مت می‌تواند به بدن شما آسیب برساند و مفاصل شما را در معرض خطر قرار دهد. با مت یوگا دو طرفه لولولمون از خود مراقبت بیشتری کنید.

برای شرکت در جلسه اول کلاس یوگا در استودیو شانتی با ما در تماس باشید.

شما میتوانید از طریق پر کردن فرم یا تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید.

دخترها در حال یوگا

جدید ترین بلاگ ها