۲۱ شهریور ۱۴۰۳

16 مدل موی مناسب برای یوگا

کینگ می‌گوید: "موهای ما انرژی و بیان عمیقی را در خود نگه می دارند. با در نظر گرفتن این موضوع، او (و ما) از شما دعوت می‌کنیم که هر بار که موهای خود را به عقب می‌بندید، لحظه ای مراقب خود باشید."

yoga hairstyles

16 مدل موی مناسب برای یوگا

استایل مناسب مو، از شما در برابر آسیب محافظت می‌کند و یک عنصر حواس پرتی را از یوگا حذف می‌کند.

مدل موی یوگا فقط به ظاهر شخص مربوط نمی‌شود،بلکه می‌تواند تمرین بدنی را نیز تقویت کند.

آوین کینگ، معلم یوگا و آرایشگر، می‌گوید:« موهایتان نباید به یک عنصر منحرف کننده در تمرین تبدیل شود و شما را از ارتباط ذهن و بدن خارج کند».

 

همچنین یک استایل مناسب می‌تواند از موهای شما در برابر آسیب‌های ناخواسته محافظت کند.

کینگ می‌گوید: "موهای ما انرژی و بیان عمیقی را در خود نگه می دارند. با در نظر گرفتن این موضوع، او (و ما) از شما دعوت می‌کنیم که هر بار که موهای خود را به عقب می‌بندید، لحظه ای مراقب خود باشید."

 

در اینجا، 16 مدل موی یوگا را معرفی می‌کنیم که به شما کمک می‌کند تا به خود احترام بگذارید و در عین حال تمرکز خود را روی تمرین حفظ کنید.

 

دم اسبی پایین

مدل موها را با یک کلاسیک شروع خواهیم کرد.یک دم اسبی پایین آویز که در پشت گردن محکم شده است، وسیله‌ای موثر برای حفظ موهای بدون هر گونه ناراحتی است. این استایل، شیک و آسان است – یک آپدیت اساسی برای هر تمرین کننده.

 

تک بافت

با بافتن مدل دم اسبی این استایل به یک بافت ساده، با ساختاری ساده ارائه می شود. کینگ می گوید: بافت مو همیشه یک سبک عالی برای محافظت از موهای شما هنگام تمرین است. نگهداری از آن نیز بسیار آسان است.

 

تاپ نات

وقتی شک دارید، فقط کافیست موهای خود را بچرخانید. گره‌ای که بالای سر بسته می‌شود، بهترین دوست شماست - آسان، زیبا و محفوظ.

 

گره تاج

چرا خود را به یک گره اصلی محدود کنید؟رایت توصیه می‌کند هر تعداد که می‌خواهید انتخاب کنید، یک تاج طبیعی از پیچش‌های کوچکتر یا گره‌های سنتی بانتو ایجاد کنید. او می گوید: «این مدل همه کاره است و همچنین یکروش منحصر به فرد زیبا برای حالت دادن به موهایتان به شما می دهد.

 

بافت دم ماهی

به طور کلی، کینگ برای تمرین خود به سمت بافت می رود. او می‌گوید: «این یک روش کم‌ تنش برای جمع کردن موها از روی صورت و گردن بدون ایجاد موقعیت نامناسب مو برای ساواسانا یا حالت وارونگی است».

 

گره پایین

کینگ، که پیشنهاد می‌کند روغن جوجو با ارگانیک را روی موهای خشک بمالید، پیچانده و با اسکرانچی محکم کنید، می‌گوید: «یک گره کم‌ فشار در پایین گردن گزینه خوب دیگری است». رایت همچنین از طرفداران فاکتور جذابیت است که همراه با لوازم جانبی به خوبی انتخاب شده است.

 

دم اسبی کناری

کینگ می گوید یک عامل کلیدی برای مدل موی یوگا این است که در وسط پشت سر شما نباشد. وقتی روی تشک دراز می کشید، می خواهید سرتان به آرامی استراحت کند و موهایتان طوری کشیده نشوند که باعث شکستگی شود.» دم اسبی کناری چه بلند و چه کم پوشیده شود، ظاهر جذاب تری از یک مدل کلاسیک دارد. بعلاوه، این استایل را می توان بر اساس نیازهای خود تنظیم کرد و به شما اجازه می دهد تا لباس های میدی را بپوشید که نمی توانید با گره ها و دم اسبی ها انجام دهید.

 

بافت فرانسوی

برای موهای ظریفی که تمایل به ریزش از بافت‌های استاندارد دارند، یا صرفاً برای افزایش ماهیت محافظتی بافت مو، بافت فرانسوی یک گزینه ارتقا یافته است.

 

بافت هلندی

بافت هلندی، فرانسوی فوق الذکر را می گیرد و آن را برعکس می کند. ماهیت سه‌بعدی بافت به این معنی است که شما همان حالت صافی را که با یک بافت استاندارد یا فرانسوی ارائه می‌شود، نخواهید داشت، اما کاهش جزئی در راحتی توسط زیبایی‌شناسی چشمگیر افزایش می‌یابد.

 

تاپ نات نیمه

کینگ می‌گوید برای روزهایی که تمرین کندتری دارید، یک گره نیمه بالا که جلوی صورت را می‌کشد، یک مدل موی بدون دردسر برای جریان تمرین یوگا است.

 

هلندی دوبل

دو بافت هلندی ممکن است حتی بهتر از یکی باشد! روش بافتنی دو به دو، بافت ها را به سمت کنار صورت می برد و به ساواسانا آرامش بیشتری می دهد.

 

استایل هد بند

برای کسانی که می‌خواهند در طول تمرین موهای خود را کاملاً جمع کنند، آرایشگر رایت پیشنهاد می‌کند هدبند را انتخاب کنند."این به شما این امکان را می دهد که به طور کامل موهای خود را از جمع کنید و از موهای طبیعی خود هنگام تمرین محافظت کنید."

 

روسری ساتن

اگر به دنبال محافظت عمده از مو در طول تمرین خود هستید، رایت پیشنهاد می‌کند که موها را در یک روسری ساتن بپیچید. روسری علاوه بر اینکه به عنوان یک لوازم جانبی حالت دهنده عمل می کند، می تواند به عنوان پوششی برای نرم کننده روغن آرگان یا یک موی سنجاق شده از پیش تنظیم شده باشد (برای حفظ یکپارچگی فر مو در طول تمرین هم بهتر است). 

دم اسبی بالا

این مدل موی یوگای فنری قدرت ماندگاری زیادی دارد. این مدل ساده است اما حالتی سرگرم کننده و با روحیه را ارائه می دهد که به راحتی با چتری ها و هد بندها تقویت می شود (برای کسانی که چتری دارند ضروری است).

 

دم اسبی بافتنی

با بافتن و بستن دم اسبی، بالا یا پایین استایل موهای خود را یک درجه ارتقا دهید. مانند بافت ها و گره هایی که قبلا ذکر شد،این سبک محافظ با روغن های مغذی به خوبی بازی می کند.

 

رها شده

اگرچه عقب کشیدن موهایتان منجر به حواس پرتی کمتر و به طور بالقوه شکستگی کمتری می شود، اما گاهی موهای خود را رها کنید تابچرخد و روی صورتتان بیفتد. اگر خلق و خوی شما را تحت تأثیر قرار داد یا وقتتان تمامشد، از فرصت استفاده کنید و موهایتان را رها کنید—ممکن است حس جدیدی از جریان تمرین یوگا پیدا کنید.

 

 

 

 

برای شرکت در جلسه اول کلاس یوگا در استودیو شانتی با ما در تماس باشید.

شما میتوانید از طریق پر کردن فرم یا تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید.

دخترها در حال یوگا

جدید ترین بلاگ ها